Torsdag

None


Dagen började med prov i samhällskunskap B om FN vilket faktiskt gick bra, vissa frågar var visserligen kruligare än andra såsom den frågan som omfattade 16 poäng som jag faktiskt inte kunde alls men genom att krydda lite med internationella domstolen så klara man sig nog ändå. Och dagen fortsatte hyffsat med två lektioner till och dagen avsulutades med Alternativ medicin.  Sedan var jag bara hemma, cyklade lite på motinonscykeln och tog sedan en timmes promenad med josse och hundarna och tizla har faktiskt damp för när hon väl fick tag på en pinne så vägrade hon följa med hem men visst är hon söt ändå.


Nu ska jag fortsätta kolla på Samantha och sedan kura ner mig i en varm sänge och imorgon är det FREEEDAG !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0