Tisdag



Efter en väldigt lång bloggpaus har jag nu dragit mig i kragen och ska försöka börja skriva lite igen.
 Egentligen har ni inte missat något när jag inte skrivit, det ända som hänt har varit att jag vart sjuk och pluggat en massa. Och det är väl ungeför så det fortfarande är, still sjuk och still massa plugg.
Men iaf, det var Maria Ahlgren som sa åt mig att blogga igen då hon tydligen sitter och läser denna ointresanta skrivning.

Idag har jag varit hemma från skolan därför att jag inte kände mig pigg, jag har  städat lite och bakat .
Självklart har en hel del tid spenderats i soffan framför tv:n och de program jag självklart kollat på är våra bästa år!
ett måste att se när man är sjuk!!! Nu på kvällsningen har inte så mycket hänt, har försökt fixa designen på bloggen men misslyckades rejält, tror man ska lelja någon att göra de för några tusen lappar!

Nu ska jag ta tag i samhällskunskapen igen , läser om FN och har prov på Torsdag, blä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

syster ^^

2009-01-27 @ 20:22:17
URL: http://nogg.se/pastime

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0