ÄNTLIGEN FREDAG!!!




Äntligen har denna vecka gått och lagomt fort har de gått också. Det är såååååååååååå skönt att den efterlängtade helgen äntligen kommit. Dagen i skolan idag har varit spårad samtidigt som huvudvärken dunkat har man ändå försökt göra de bästa av dagen och det var väl på naturkunskapen som allt spårade, allsång, dans med skelett benjamin och tävling om hur stark man blåste och självklart var Limpan en dålig förlorare!!! ;)

Nu sitter jag inlindad i min morgonrock framför tv:n och har precis kollat Lets Dance , just nu är det röstning och sedan ska dom berätta vem som fick mest poäng och så eftersom ingen kan åka ut idag därför att stackars magdalena fick en hjärnblödning, usch !!! Men frågan är om man orkar sitta uppe, nu fasiken jag tar mitt pick och pack och lägger mig nu.

God natt folks, vi hörs imorgon då det är först städning av kaninhuset och sedan är det 18 års fest för Mia !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0