Torsdag, yey


SötMia  Mia är bäst !!!!!!


Torsdagen börjar närma sitt slut även fast jag ännu bara haft en lektion och én till återstår, alternatic medicin yeeey!  Var riktigt skönt att börja 10:40 idag istället för 9 även fast jag vaknade 07:30 och hade sen äckligt svårt att somna om. just nu sitter jag i datasalen med folks från klassen och väntar på att spanska steg 4 ska sluta så  jag kan leka med josse som är söt idag, fast ja söt annars också.  Har även nyss gjort klart svenskan vilket känns bra men jag hatar denna skola för det finns ingenstans att sitta och plugga utan att bli störd i tusan, skaffa rum för fan som man kan läsa i !!!!


Btw, hoppningen igår gick ditt som datt, någorlunda bra men kände mig väldigt ringrostig och  det var riktigt närqa att bli ett avfall så sträckte vänster sida, nacke rejält men roligt var de ändå. tihihi


Tjolahopp fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0