one step closer




Tisdag= avklarad. Ons, tors, fre kvar sen helg !!!


Har precis ätit nu , korv och makaroner som jag självklart hade beställt av mamma, mums! Många gillar den komplicerade maten men massa klyftpotatis och kött men jag nöjer mig så mycket med lite makaroner och korv haha!  Före maten var jag ute på en promenad med josseeeee vilket var riktigt skönt att prata av sig samtidigt som hundarna sprang runt och försökte fånga snö.

Skoldagen idag har varit lugn, först spanska sen engelska och avslutade dagen med gym så då behöver man inte träna hemma ikväll heller och har faktiskt planerat att lägga mig riktigt tidigt då jag känner att jag är på väg att bli sjuk och vill helst förhindra det för jag har inte tid att vara sjuk, speciellt inte nu då det är programvecka näst nästa vecka och vi har äckligt många prov då och sedan är det lov och hinner inte vara sjuk, måste vara i skolan!!

Nått som vi även lyckades med idag hemma var att när min söta fader skulle plocka i diskmaskinen efter att vi ätit så tappar han en skål på en annan skål som stod i diskmaskin och pangtjong så var de en miljard glassplitter i hela diskmaskin och köket, haah men söt som ja är så hjälpte ja han att plocka ihop så de fixade sig fort. Och nu sitter vi och kollar på tv , eller ja jag sitter vi datan och pappa bläddrar runt bland alla kanaler och kan inte bestämma vad han ska se.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0