12:50, haha



Äckliga onsdag börjar leda mot sitt slut för har nu bara 2 lektioner kvar, Matte och Naturkunskap!! USCH! Hata onsdagar, börjar tidigt -slutar sent. Och efter skolan blir det sitta kvar i skolan med Josse och Daria för att göra klart Alternativ Medicin uppsatsen som ska in på fredag. Något jag sedan bör göra är att läsa svenska häftet som ska vara klart på fredagen också, och nått jag absolut inte borde göra är att skriva blogg eftersom jag bör skriva på min uppsats i samhällskunskap B om mobbning, yeeeh i love it!!!!  Shit the same, efter skolan blir det en tripp till HÖGBOOOOO till det söta stallet och hoppa polle :) Adios fuckers




But now I cry myself to sleep
Only you are what I need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0