Barack Obama



Själv hade jag tänkt sitta vaken hela natten för att se på valvakan men icke sa nicke att jag orkade deet , efter att ha kollat lite på filip och fredriks valvaka så slocknade jag runt 1 !!! vilket var kast gjort av mig så på moorgonen när jag vaknade hade jag ingen aning om vem som hade blivit presedent så man måste ringa josefine och fråga och jag älskade svaret jag fick!! OBAMA vann!!! och prisa gud för det, för gämför bara allt mellan Mc Cain och Obama . Obama vill så mycket mer gott än Mc Cain som är en krigsveteran och har själv sagt att han i stort sätt kan göra vad som helst för att komma till makten medan Obama skulla acceptera det som blev. Det ända som Mc Cain skulle gjort bättre var möjligen handeln men nu spelar inte de nån roll för Obama har så mycket bättre hjärta och därför hade jag också röstat på Obama om jag kunnat. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0