22:45 , ingenting

Brothers and sisters on the tv. 

Mitt ben värker, dagens träning har varit en promenad på morgonen, syrketräning och innebandy på idrotten i skolan och sedan en promenad hem och jag sträckte mitt been, och slog en innebandy klubba i huvet ajj! Men nog prat om skolan eftersom jag har kommit underfunn med att man börjar skolan ca 9:00 varje dag, går till 15:00 utan raster och när man väl kommit hem ifrån skolan så måste man sätta sig och göra en miljard läxor och efter det så pratar man om skolan om vad man har kvar och nu skriver jag´om skolan, vi sammare har verkligen inget liv ibland. Men vi kan väl prata om något roligare. typ som idag åt jag nudlar. haha skit kul va.



  Utan dig är jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0